joi, 21 iunie 2012

Bauturi racoritoare naturale

O noua zi caniculara, un nou cod galben, nici un pic de umbra si nu stiu ce sa mai fac ca sa ma racoresc, asa ca m-am hotarat sa incerc cateva retete de bauturi racoritoare, naturale bineineles.
Retetele pe care le-am gasit sunt usor de preparat iar ingredientele sunt foarte usor de gasit in acest anotim.
Intai sa incepem cu ceva mai clasic, cum ar fi limonada cu portocale si lamai: se pregateste usor,dar exista un mic secret, se fierbe. Se amesteca zaharul cu apa, dupa care adaugam sucul de la fructe pentru a obtine o limonada de portocale si lamai.Paharul poate fi decorat cu felii de lamaie.Serveste limonada rece, cu cuburi de gheata.Foloseste fructe proaspete, coapte bine si zemoase.
Bautura speciala de vara din ghimbir si pepene: pepenul este foarte bun si foarte racoritor, mai ales vara.Pepenele se amesteca cu un pic de ghimbir si dupa gust se indulceste cu un pic de miere.Sucul se dilueaza cu apa minerala si este perfect pentru doamnele, femeile, fetele care tin la dieta.
 Ceai racoritor cu zmeura si menta: aveti nevoie doar de ceai de menta,zahar,fructe,gheata si frunze de menta. Ceaiul acesta este perfect pentru zilele caniculare de vara decoarece menta este foarte racoritoare.
Nu in ultimul rand am sa va prezint un cocktail de fructe, dupa preferina cu sau fara alcool: este preferatul meu, deoarece dupa chef, dupa gust, mixez mai multe fructe (kiwi,mango,papaya,zmeura,pepene,banane etc).Adaug multa gheata ca sa se mai dilueze si daca am chef un pic de alcool.

Acestea sunt doar cateva bauturi perfecte pentru sezonul cald. Sunt bauturi sanatoase, ieftine si foarte usor de preparat.
Daca mai aveti idei,retete combinatii puteti sa mi le spuneti . Vara este destul de lunga si in mod sigur o sa am timp sa le incerc pe toate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu