miercuri, 20 iunie 2012

Tratament naturist pentru arsurile solare

Cum este vara si mergem cu totii la mare, la strand ori stam la plaja in curte, de obicei ajungem cu arsuri pe piele pentru ca aceasta nu este obisnuita cu un soare atat de puternic sau nu am folosit protectie solara.Am descoperit impreuna cu prietenele mele cateva tratamente naturiste foarte eficiente impotriva arsurilor cauzate de radiatiile solare, sau de faptul ca am uitat protectia solara sau si mai bine, am vrut sa ma bronzez perfect intr-o singura zi.

Daca arsurile nu sunt grave, cateva tratamente naturiste pot fi de mare ajutor:
Aloe Vera: gelul au frunzele de aloe verea au un efect calmant si vindeca pielea arsa de soare foarte repede.Reprezinta tratamentul naturist numarul unu in cazul arsurilor solare.
Castraveti cu iaurt: este un remediu bun pentru calmarea pielii arse.Se rade un castravete si se amesteca cu 2 linguri de iaurt.Se aplica amestecul pe zona afectata.Procedeul ar trebui repetat la 2 ore.
Uleiul de lavanda: este singurul ulei care se poate aplica direct pe piele fara a fi diluat.Acesta reface pH-ul pielii arse de soare si reduce durerea si pruritul.

Tratamentele sunt foarte bune si eficiente,dar cel mai eficient este ca atunci cand ne gandim sa facem plaja sa folosim protectie solara adecvata tipului de piele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu