miercuri, 20 iunie 2012

Timp liber

In sfarsit am un pic de timp liber!!!!
Am reusit sa imi termin studiile si acum vreau sa ma ocup in sfarsit de ceea ce imi place: sa confectionez bijuterii lucrate manual si sa descopar noi tratamente naturiste.
Pentru inceput o sa discut mai mult despre tratamente naturiste diverse: pentru par, ten, dinti, sanatate in general etc.
De ce mi se par interesante,mult mai benefice si sanatoase tratamentele naturiste? Pentru ca cel putin 90% din timp functioneaza!
Eu personal am avut la un moment dat o problema cu podoaba capilara.Imi cadea foarte mult par(de la stres am constatat)nu se regenera si nu vroia sa creasca decat foarte foarte greu.Asa am inceput sa intreb in stanga si in dreapta ce pot face ca a imi rezolv problema.Am fost si la doctor care ma trimitea la alti doctori, care imi prezentau un tratament foarte scump, dar cum este criza si banii sunt putini nu imi puteam permite.Raspunsul l-am gasit intr-o catre veche a bunicii mele.Ca oricine la inceput am fost un pic sceptica pentru ca era un tratament destul de indelungat si nu eram convinsa de eficienta tratamentului, dar intr-un final m-am gandit ca nu am nimic de pierdut asa ca am incercat.
Am sa va prezint cateva avantaje ale folosirii uleiului de ricin, dupa care am sa va explic pas cu pas cum sa il utilizati si pe ce perioada.

Uleiul de ricin folosit in mod regulat pe radacinile parului si scalp este util pentru:
- prevenirea despicarii varfurilor si cresterea parului;
-cresterea parului;
- prevenirea deteriorarii parului;
- ingrosarea firului de par care incepe sa se subtieze;
- stralucirea si hidratarea parului si scalpului;
- tratarea parului uscat;
- imbunatatirea starii generale de sanatate;
Si acum, tehnica pentru aplicatrea uleiului de ricin:
Cu varful degetelor se aplica uleiul de ricin la radacina firelor de par si pe scalp.Uleiul trebuie distribuit uniform printr-un masaj usor al scalpului.
Daca folositi ulei de ricin in exces,acesta va fi mai greu de indepartat si spalat de pe scalp.
Dupa aplicarea uleiului parul trebuie acoperit si mentiunt la caldura.Uleiul trbuie sa actioneze de la 2 ore la intreaga noapte daca se poate.
Ulterior se spala parul cu sampon pana uleiul de ricin a fost complet eliminat de pe scalp.
Frecventa cu trebuie utilizat uleiul de ricin este de: o data pe saptamana timp de 2-3 luni pentru ca rezultatele sa fie vizibile.

Eu personal am mixat uleiul de ricin cu un galbenus si o fiola de vitamina A si am tinut tratamentul 3 luni si l-am tinut infasurat peste noapte.Rezultatele au fost extraordinate,acum abia pot sa imi prind parul in coada pentru ca este foarte des si imi scapa din mana.
Nu stiu cat conteaza dar sfatul meu este sa il incercati si sa aveti rabdare.Rezultatele in mod sigur vor fi vizibile.

Un comentariu: